Урок 36

 

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм

Вправа 1. Створення змісту документа.

Завдання. Для документа Кореспонденція, автоматично створіть зміст.

1.     Відкрийте документ Кореспонденція, що зберігається в папці:

E:\8-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 36\

У цьому документі до заголовків розділів і підрозділів у одній з попередніх вправа ви застосували стилі Заголовок 1 та Заголовок 3.

2.     На початку документа вставте новий абзац і встановіть до нього текстовий курсор.

3.     На вкладці Посилання оберіть інструмент Зміст і в списку, що розкривається, оберіть один зі стилів оформлення змісту.

4.     Створіть новий розділ, щоб основний текст документа розпочинався з наступної сторінки після змісту. Для цього на вкладці Макет в групі Параметри сторінки оберіть інструмент Розриви. У списку, що розкривається, в області Розриви розділів оберіть Наступна сторінка.

5.     Поверніться до змісту. Натисніть на клавіатурі клавішу Ctrl і клацніть на назві заголовка Етикет, якого дотримуються в листах. Що при цьому відбувається?

6.     Збережіть документ із тим самим іменем.

 

Вправа 2. Створення алфавітного покажчика.

Завдання. Для документа Кореспонденція автоматично створіть алфавітний покажчик понять, які використовуються в документі.

1.     Відкрийте документ Кореспонденція, що зберігається в папці:

E:\8-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 36\

2.     Знайдіть у тексті документа такі основні поняття: кореспонденція, листи, звернення, приступ, розповідь, висновок, постскриптум, конверти, етикет, записки, запрошення, рекомендаційні листи, ділові папери.

3.     Послідовно виділяйте кожне з понять та обирайте інструмент Позначити елемент на вкладці Посилання в групі Покажчик.

4.     Встановіть текстовий курсор у новому абзаці в кінці документа та оберіть інструмент Покажчик на вкладці Посилання.

5.     У вікні Покажчик перегляньте властивості, встановлені за замовчуванням, та натисніть кнопку ОК.

6.     Клацніть мишею на слові етикету створеному покажчику. Переконайтеся, що на екрані відобразився фрагмент документа, що містить це поняття. Зробіть висновок про використання елементів покажчика.

7.     Збережіть документ із тим самим іменем.

Закрийте всі відкриті вікна.

Повідомте вчителя про завершення роботи.

Немає коментарів:

Дописати коментар