Вправа 1. Дослідження звуку.
Завдання. Дослідіть, як з допомогою
комп’ютера можна візуально закодувати звук у сервісі
https://musiclab.chromeexperiments.com/Spectrogram/
https://musiclab.chromeexperiments.com/Spectrogram
2.
Обирайте
по черзі джерела звуку.
3. Розгляньте спектрограму звуку.
Примітка. Спектрограма
– це візуальне зображення спектра частот сигналу в часі. При застосуванні до
звукового сигналу спектрограми іноді називають сонографами, голосовими
відбитками або голосограмами. Коли дані подані в тривимірному графіку, вони
можуть називатися водоспадами.
4.
Висловте
припущення про спосіб кодування і подання звукових даних у браузері.
Вправа 2. Дослідіть властивості файлів із записами того самого фрагмента мелодії Петра Чайковського до балету Лускунчик. Проранжуйте файли за розміром.
Вправа 3. Приєднайте формати файлів з відповідним поясненням у вправі за посиланням: https://learningapps.org/view1235048
Вправа 4. Використовуючи словник або перекладач, перекладіть повні назви аудіо- та відеоформатів українською мовою. За потреби зверніться до Вікіпедії
Вправа 5. Відкрийте файл Експертна група MPEG в папці Мультимедіа. Ознайомтеся із запропонованими матеріалами й дайте відповіді на запитання:
а) як часто збирається експертна група з питань рухомого зображення
(MPEG);
б) у скільки разів відбувається стиснення відео в разі використання
формату MPEG;
в) як працює MPEG відео?
Немає коментарів:
Дописати коментар