Урок 37

 

Вправа 1. Дослідження звуку.

Завдання. Дослідіть, як з допомогою комп’ютера можна візуально закодувати звук у сервісі https://musiclab.chromeexperiments.com/Spectrogram/

     1.     У браузері перейдіть за посиланням:

https://musiclab.chromeexperiments.com/Spectrogram

2.     Обирайте по черзі джерела звуку.


    3.     Розгляньте спектрограму звуку.

Примітка. Спектрограма – це візуальне зображення спектра частот сигналу в часі. При застосуванні до звукового сигналу спектрограми іноді називають сонографами, голосовими відбитками або голосограмами. Коли дані подані в тривимірному графіку, вони можуть називатися водоспадами.

4.     Висловте припущення про спосіб кодування і подання звукових даних у браузері.


Вправа 2. Дослідіть властивості файлів із записами того самого фрагмента мелодії Петра Чайковського до балету Лускунчик. Проранжуйте файли за розміром.


Вправа 3.    Приєднайте формати файлів з відповідним поясненням у вправі за посиланням: https://learningapps.org/view1235048


Вправа 4.  Використовуючи словник або перекладач, перекладіть повні назви аудіо- та відеоформатів українською мовою. За потреби зверніться до Вікіпедії


Вправа 5. Відкрийте файл Експертна група MPEG в папці Мультимедіа. Ознайомтеся із запропонованими матеріалами й дайте відповіді на запитання:

а) як часто збирається експертна група з питань рухомого зображення (MPEG);

б) у скільки разів відбувається стиснення відео в разі використання формату MPEG;

в) як працює MPEG відео?


Немає коментарів:

Дописати коментар