Вправа 1. Дерева.
Завдання. Склади проєкт, у якому буде формуватись алея з дерев за зразком:
1.
Відкрий середовище Скретч.
Замість виконавця Рудий кіт додай на сцену із бібліотеки дерево.
2.
Склади алгоритм,
використовуючи блоки:
Зверни увагу, як в команді переміщення додані команди, які отримують
значення позиції по горизонталі та по вертикалі в процесі виконання алгоритму.
3. Перевір, чи отримано потрібний результат. За потреби внеси зміни.
Збережи проєкт у файлі з назвою Алея у папку:
E:\5-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 22\
Покажи результат у класі.
Завдання. Досліди, як змінити проєкт Алея, щоб на малюнку отримати два
ряди дерев. Вислови припущення, реалізуй його на комп’ютері.
Вправа 3. Квадрат.
Завдання. Зміни проєкт Квадрат, у якому виконавець малює квадрат, так,
щоб замість 20 команд використати тільки 9, і при цьому дії виконавця не
змінилися.
1.
Завантаж середовище Скретч.
Обери проєкт Квадрат і завантаж його в середовище.
D:\Навчання\5
клас\Урок 23\
2. Запусти проєкт на виконання, спостерігай, які події відбуваються на
сцені.
3. Визнач, які команди повторюються та скільки разів. Для зміни алгоритму
використай блок Повторити з групи Kерування. Зміни значення
параметра в команді Повторити відповідно до своїх підрахунків.
4. Перемісти команди, що мають повторюватися, у блок Повторити.
5. Видали зайві команди. Для цього обери потрібну команду в контекстному
меню.
6. Перевір, чи відповідає результат
виконання алгоритму поставленій задачі.
7. Збережи проєкт з іменем Квадрат у папці:
E:\5-А(Б) клас\Власне прізвище\Проєкти\
Немає коментарів:
Дописати коментар