5 клас - урок 14

 

Вправа 1. Дерева.

Завдання. Склади проєкт, у якому буде формуватись алея з дерев за зразком:



1.     Відкрий середовище Скретч. Замість виконавця Рудий кіт додай на сцену із бібліотеки дерево.

2.     Склади алгоритм, використовуючи блоки:


Зверни увагу, як в команді переміщення додані команди, які отримують значення позиції по горизонталі та по вертикалі в процесі виконання алгоритму.

3.     Перевір, чи отримано потрібний результат. За потреби внеси зміни. Збережи проєкт у файлі з назвою Алея у папку:

E:\5-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 22\

Покажи результат у класі.

 Вправа 2. Алея.

Завдання. Досліди, як змінити проєкт Алея, щоб на малюнку отримати два ряди дерев. Вислови припущення, реалізуй його на комп’ютері.


Вправа 3. Квадрат.

Завдання. Зміни проєкт Квадрат, у якому виконавець малює квадрат, так, щоб замість 20 команд використати тільки 9, і при цьому дії виконавця не змінилися.

1.     Завантаж середовище Скретч. Обери проєкт Квадрат і завантаж його в середовище.

D:\Навчання\5 клас\Урок 23\

2.     Запусти проєкт на виконання, спостерігай, які події відбуваються на сцені.

3.     Визнач, які команди повторюються та скільки разів. Для зміни алгоритму використай блок Повторити з групи Kерування. Зміни значення параметра в команді Повторити відповідно до своїх підрахунків.

4.     Перемісти команди, що мають повторюватися, у блок Повторити.

5.     Видали зайві команди. Для цього обери потрібну команду в контекстному меню.

6.      Перевір, чи відповідає результат виконання алгоритму поставленій задачі.

7.     Збережи проєкт з іменем Квадрат у папці:

E:\5-А(Б) клас\Власне прізвище\Проєкти\



Немає коментарів:

Дописати коментар