6-10

 Комунікація за допомогою мережі

Вправа 1. Повідомлення.

Склади своє повідомлення про події, які трапились із тобою у ці вихідні, з використанням емоджі. Перевір, чи легко його інтерпретувати.

1.    Проаналізуй зображення емоджі у завданні. Вислови припущення, що вони можуть означати, на прочитай повідомлення

2.    Для перевірки свого припущення використай матеріали сайту emojiworld.com.ua.

3.    У текстовому документі запиши власну історію не менше як із трьох речень про події, які трапились із тобою цими вихідними. Заміни слова, які вказують на людей чи називають об’єкти, відповідними зображеннями.

4.    Поділись нею з кимось у класі. Перевір, чи однозначно «розшифрували» твою історію інші. Внеси зміни за потреби так, щоб вона була більш зрозумілою. Зроби висновок.

 

Вправа 2. Реклама.

Завдання. Склади рекламу або антирекламу однієї із соціальних мереж, яку ти використовуєш для комунікації. Використай для цього середовище для складання презентацій.

 

1.    Сплануй свою рекламу так, щоб із неї можна було дізнатись відповіді на такі запитання.

Ø Яка назва соціальної мережі?

Ø Яким чином можна використати цю мережу для комунікації або яку комунікацію вона обмежує?

Ø Яким контентом переважно діляться користувачі цієї мережі та чим не можна поділитись?

Ø Чим використання цієї мережі доповнює реальне спілкування або обмежує його?

Ø Які позитивні властивості та недоліки має мережа?

2.    Створи презентацію у вибраному середовищі. На титульному слайді вкажи назву презентації та її автора. Додай до слайдів відповідні заголовки, текстові написи та малюнки або екранні копії.

3.    Розмісти свою презентацію на спільній дошці, доступ до якої надасть вчитель/вчителька.

4.    Оціни найпереконливішу на твою думку презентацію соціальної мережі, створену та розміщену на дошці кимось, поставивши вподобайку.

 

Закрийте всі відкриті вікна.

Повідомте вчителя про завершення роботи.



Немає коментарів:

Дописати коментар