6-14

 Поняття про мову розмітки тексту

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм

 

Вправа 1. Перегляд коду вебсторінки.

Завдання. Переглянь HTML-код вебсторінки національного заповідника «Замки Тернопілля». Знайди заголовок, титульну назву, малюнок, звичайний текст, відформатований текст, посилання на іншу сторінку, список, таблицю.

1.    Відкрий вебсторінку національного заповідника «Замки Тернопілля» за посиланням zamky.te.ua у браузері та знайди заголовок, титульну назву, малюнок, звичайний текст, відформатований текст, посилання на іншу сторінку. Не закриваючи вікно браузера, відкрий цю сторінку для перегляду. Використай для цього вказівку контекстного меню Переглянути джерело сторінки (якщо ти працюєш в браузері Chrome).

2.    Проаналізуй структуру HTML-документа та знайди відповідні елементи в браузері й у тексті коду.

3.    У HTML-документі знайди подвійні теги, одинарні теги, визнач призначення окремих елементів, відшукуючи відповідні англомовні слова, які допоможуть пояснити кожний елемент.

 

Вправа 2. Вебсторінка «Мої захоплення.

Завдання. Створи просту вебсторінку «Мої захоплення» на онлайн редакторі https://www.w3schools.com, в якій розкажи про свої улюблені заняття. Використай теги, подані в таблиці.

Тег

Призначення

<h1> </h1>

Заголовок найбільшого розміру

<h6> </h6>

Заголовок найменшого розміру

<p> </p>

Виведення тексту в абзаці

<b> </b>

Виділення тексту напівжирним

<i> </i>

Виділення тексту курсивом

<!--        -->

Коментар

Додай посилання на сайт, який ти найчастіше відвідуєш. Скористайся прикладом

<а href = »https://ukr-mova.in.ua/»> Мова – ДНК нації </а>.

Продемонструй свою вебсторінку у класі.

 

Закрийте всі відкриті вікна.

Повідомте вчителя про завершення роботи.

Немає коментарів:

Дописати коментар