Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта. Створення програмних
Увага! Під час роботи з комп’ютером
дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм
Завдання. Завантаж проєкт Робот. Зміни проєкт так, щоб значення всіх
властивостей, які змінюються у програмі, можна було побачити на сцені проєкту.
1. Завантаж середовище Скретч.
2. Відкрий проект Робот. Для цього в меню Файл обери вказівку
Завантажити з вашого комп’ютера. У вікні Відкриття файлу обери папку, де
розміщено файл.
3. У списку об'єктів обери об'єкт Робік. Визнач, які значення
властивостей розташування та напрямку руху обраного об’єкта задано .
4. У вікні скриптів знайди команди, які змінюють значення властивостей
розташування, напрямку руху та вигляду об’єкта. Обери відповідні команди у
групах команд і познач їх відображення на сцені.
5. Запусти проєкт на виконання та переконайся, що всі виведені властивості
змінюють свої значення. За потреби вибери інші команди у відповідних групах
команд.
6. Збережи змінений проєкт у папці Алгоритми і програми своєї
структури папок.
Закрийте
всі відкриті вікна.
Повідомте
вчителя про завершення роботи.
Немає коментарів:
Дописати коментар