6-26

 Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта. Створення програмних

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм

 Вправа 1. Об’єкти та їхні властивості.

Завдання. Завантаж проєкт Робот. Зміни проєкт так, щоб значення всіх властивостей, які змінюються у програмі, можна було побачити на сцені проєкту.

1.     Завантаж середовище Скретч.

2.     Відкрий проект Робот. Для цього в меню Файл обери вказівку Завантажити з вашого комп’ютера. У вікні Відкриття файлу обери папку, де розміщено файл.

3.     У списку об'єктів обери об'єкт Робік. Визнач, які значення властивостей розташування та напрямку руху обраного об’єкта задано .

4.     У вікні скриптів знайди команди, які змінюють значення властивостей розташування, напрямку руху та вигляду об’єкта. Обери відповідні команди у групах команд і познач їх відображення на сцені.

5.     Запусти проєкт на виконання та переконайся, що всі виведені властивості змінюють свої значення. За потреби вибери інші команди у відповідних групах команд.

6.     Збережи змінений проєкт у папці Алгоритми і програми своєї структури папок.

 

Закрийте всі відкриті вікна.

Повідомте вчителя про завершення роботи.

Немає коментарів:

Дописати коментар