6-28. Розробка сценарію майбутнього програмного проекту

ПРОГРАМУЄМО КАЗКУ «Колобок»
Пропоную зразок реалізації проекту в програмному середовищі Scratch, у якому казкові герої будуть спілкуватися між собою, виконувати певні дії (переміщення, обертання, зміну зовнішнього вигляду тощо).
1. Вибір теми.
Тема проекту: Scratch-проект «Казка Колобок».
2. Постановка мети.
Мета проекту: анімаційне відтворення казки «Колобок».
3. Створення інформаційної моделі.
Інформаційну модель створено у вигляді блок-схеми
4. Підбір матеріалу.
Пошук тексту казки здійснено на сайті http://kazky.org.ua.
Пошук зображень здійснено на сайті http://www.Ienagold.ru та за допомогою вкладки Зображення у пошукових службі  google.
Зауважимо, що персонажі мають бути у форматі png або gif і мати прозорий фон.
5. Вибір програмних засобів реалізації проекту.
6. Створення програмного продукту.
Персонажи скачуємо за посиланням:

 https://drive.google.com/drive/folders/1wuqCNUzPHzKIqW2xLlT3h367hfdHqwue?usp=share_link




Немає коментарів:

Дописати коментар