Складання проєктів на платформі Micro:Bit
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм
Перейдіть за посиланням https://makecode.microbit.org
Проект №2. Компас (Compass North)
Крок 1: Створюємо.
У цьому проекті ми створимо простий компас, який вказуватиме напрямок на північ.
Як це працює:
Плата мікрокомп'ютера оснащена датчиком магнітного поля, що називається "магнетометр". Він може вимірювати магнітне поле Землі, тому ці дані можна використовуватиме створення компаса.
При першому використанні компаса вам потрібно буде відкалібрувати його. На екрані з'явиться невелика гра, в якій вам потрібно буде нахилити micro: bit, щоб спалахнув кожен світлодіод, і тоді пристрій буде готовий до роботи.
Програма використовує нескінченний цикл для отримання показань компаса і зберігає їх у змінній, яка називається 'bearing' (пеленг). Потім вона використовує оператор вибору if… else для відображення N для півночі на світлодіодному дисплеї, якщо азимут більший (>), ніж 315 градусів, або менше (<) 45 градусів. Це означає, що micro:bit покаже вам приблизний напрямок на північ.
Що вам знадобиться:
Крок 2: Програмуємо.
Працювати з оригіналом коду можна в редакторі MakeCode за посиланням на проект або Python.
Крок 3: Модернізуємо.
Проект №3. Домашній улюбленець - micro: bit (micro: bit pet)
У цьому проекті ми створимо код свого електронного вихованця і налаштуємо його так, щоб він став вашим власним. Новий вбудований динамік micro: bit робить цей проект ще цікавішим завдяки новим виразним звукам.
Як це працює:
Тамагочі - електронні домашні тварини були винайдені в Японії в 1990-х роках і стали популярними іграшками в усьому світі. Це невеликі гаджети, які можна носити із собою. Істота показана на простому дисплеї. За ним потрібно доглядати, взаємодіючи з ним, натискаючи кнопки та граючи у прості ігри. Якщо ви проігноруєте його і не будете годувати і не чистити, він стане сумним, а іноді воно погано поводиться або погано почувається. У коді використовується змінна, яка називається таймером, щоб відстежувати, як довго вашого вихованця ігнорували. Цикл додає 1 до таймера кожну 1 секунду (1000 мілісекунд). Якщо таймер досягає 20, ваш вихованець показує сумне обличчя на світлодіодному дисплеї та видає сумний звук на виходах вбудованих динаміків. Якщо він досягає 30, ваш вихованець засинає. Якщо він досягає 40, ваш вихованець видає загадковий звук і вмирає. Код використовує блок "вимкнути вбудований динамік", щоб зупинити будь-які інші звуки, що виходять з динаміка. Цикл while true гарантує, що на світлодіодному дисплеї відображається лише піктограма черепа. Однак ваш вихованець залишиться живим і щасливим, якщо ви з ним взаємодієте! Погладьте логотип, щоб він сподобався, або струсіть, щоб він захихотів. Це скидає таймер назад на 0. Якщо вихованець вмирає, ви можете повернути його до життя, натиснувши кнопку скидання на задній панелі micro: bit.
Немає коментарів:
Дописати коментар