6-7

 


Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм

 

Вправа 1. Вікторина.

Завдання. У середовищі складання та виконання алгоритмів Скретч створи проєкт «Вікторина», у якому Охоронець запитує про приватну чи публічну інформацію в мережі. За кожну правильну відповідь на екрані з’являється нова зірка.

1.    Запусти середовище Скретч.

2.    Розбий умову задачі на підзадачі, які ти вже вмієш розв’язувати в середовищі:

1)    Створити виконавців алгоритму;

2)    Придумати діалог Охоронця з користувачем: запиши запитання з прикладами приватних чи публічних даних, які ставить Охоронець.

3)    Відображати на екрані зображення іншого виконавця при виконанні певної умови.

3.    Згадай для кожної підзадачі команди, які використовувались для розв’язування окремої підзадачі.

4.    Додай до проекту двох виконавців: Охоронця та Зірку.

5.    Створи програму для виконавця Охоронця: виконавець ставить користувачеві запитання, на які потрібно записати відповідь це приватна чи публічна інформація. Якщо отримано правильну відповідь, то на екрані дублюється зображення зірки. Використай початок програми для виконавця Охоронця. Зверни увагу на пояснення до нових команд. Ця програми реалізує діалог. Спробуй її узагальнити за допомогою побудови блок-схеми.




6.    Доповни програму командами, які продовжують вікторину так, щоб у ній містилось не менше ніж 4 запитання, відповіді на які будуть: публічна та приватна.

7.    Створи програму для виконавця Зірка. Поясни комусь, які події будуть виконані у проєкті кожною із команд.






8.    Збережи проект у файлі з іменем Вікторина_Прізвище у своїй структурі папок. Поділись створеною вікториною з кимось у класі.

 

Вправа 2. Які дані є приватними, а які публічними?

Завдання. Перевір себе у вправі learningapps.org/view5677824.

 

Закрийте всі відкриті вікна.

Повідомте вчителя про завершення роботи.

Немає коментарів:

Дописати коментар