Вправа 1. Перетворення слів.
Завдання. Складіть програму, за допомогою якої зі слова s1 можна отримати
слово s2.
№ |
Слово s1 |
Слово s2 |
1 |
рекомендація |
оцінка |
2 |
університет |
турист |
3 |
чиновник |
новини |
4 |
спортсмен |
метро |
Реалізуйте відповідну програму
в середовищі програмування.
Збережіть
файл програми з іменем Перетворення слів у папці:
E:\7-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 14\
Вправа 2. Шифрувальник.
Завдання. У програмі Шифрувальник
вводять слово з п’яти літер, а після запуску програми на виконання отримують
результат за правилами, описаними в таблиці
№ |
Результат |
Зведене значення |
Отримане значення |
1 |
Усі літери написані двічі |
школа |
шшккооллаа |
2 |
Змінено порядок літер у
парах |
книга |
нкгиа |
3 |
Після кожної літери додано
останню літеру слова |
голуб |
гбоблбубб |
4 |
Кожна літера замінена на
відповідний код у кодовій таблиці |
зошит |
10791086109610801090 |
5 |
Кожна літера замінена на
наступну в кодовій таблиці |
аркуш |
бслфщ |
Реалізуйте відповідну програму
в середовищі програмування.
Збережіть
файл програми з іменем Шифрувальник у папці:
E:\7-А(Б) клас\Власне
прізвище\Урок 14\
Вправа 3. Розрядні одиниці.
Завдання. У програмі Розрядні
одиниці вводять чотиризначне ціле число й отримують запис числа у вигляді
суми розрядних одиниць. Наприклад, для введеного числа 5843 отримують
5*1000+8*100+4*10+3*1
Збережіть
файл програми з іменем Розрядні одиниці у папці:
E:\7-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок
14\
Повідомте
вчителя про завершення роботи.
Немає коментарів:
Дописати коментар