8-48

 

Вправа 1. Перетворення кольору.

Завдання. Створіть програму, у якій вікно змінюватиме колір фону на зелений після клацання лівою кнопкою миші й на червоний – після клацання правою.

 

1.    Запустіть середовище програмування. Створіть новий файл Перетворення_Прізвище у своїй структурі папок:

E:\8-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 40\

2.    Імпортуйте потрібні модулі та їхні складові, наприклад,


3.    Створіть вікно.

 


4.    Створіть функцію з іменем left_mouse, на місці аргументу вкажіть event, що означає, що функція пов’язана з подією.

 


5.    Створіть функцію з іменем right_mouse

 


6.    Для вікна створіть події і прив’яжіть їх до створених функцій.


7.    Запустіть програму на виконання. Переконайтесь, що вона виконує поставлене завдання.






Після запуску

Після клацання лівою кнопкою миші

Після клацання правою кнопкою миші

 

Вправа 2. Годинник.

Завдання. Дослідіть, що отримують у результаті виконання програми. Як змінюється вікно програми після натиснення кнопки? Яке призначення модуля time?


 Вправа 3. Вітання.

Завдання. Створіть вікно з написом Hello World! і кнопкою Привіт. Після натискування кнопки на екрані має з’явитись вікно повідомлення із заголовком Відповідь і текстом Hello Again!.


               

1.    Відкрийте середовище програмування. Створіть файл Вітання_ Прізвище у своїй структурі папок:

E:\8-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 40\

2.    Змініть текст програми так, щоб після натискування кнопки на екран виводилось вікно повідомлення. Використайте фрагмент коду:



3.    Запустіть програму на виконання. Переконайтеся, чи отримали ви бажаний результат. Чи потрібно вносити інші зміни у програму?

Закрийте всі відкриті вікна.

Наприклад:



Повідомте вчителя про завершення роботи.

Немає коментарів:

Дописати коментар