Вправа 1. Перетворення кольору.
Завдання. Створіть програму, у якій
вікно змінюватиме колір фону на зелений після клацання лівою кнопкою миші й на
червоний – після клацання правою.
1.
Запустіть
середовище програмування. Створіть новий файл Перетворення_Прізвище у
своїй структурі папок:
E:\8-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 40\
2.
Імпортуйте
потрібні модулі та їхні складові, наприклад,
3.
Створіть
вікно.
4.
Створіть
функцію з іменем left_mouse, на місці аргументу вкажіть event, що
означає, що функція пов’язана з подією.
5.
Створіть
функцію з іменем right_mouse
6.
Для
вікна створіть події і прив’яжіть їх до створених функцій.
7. Запустіть програму на
виконання. Переконайтесь, що вона виконує поставлене завдання.
|
|
|
Після запуску |
Після клацання лівою
кнопкою миші |
Після клацання
правою кнопкою миші |
Вправа 2. Годинник.
Завдання. Дослідіть,
що отримують у результаті виконання програми. Як змінюється вікно програми
після натиснення кнопки? Яке призначення модуля time?
Завдання. Створіть
вікно з написом Hello World! і кнопкою Привіт. Після натискування
кнопки на екрані має з’явитись вікно повідомлення із заголовком Відповідь
і текстом Hello Again!.
1.
Відкрийте
середовище програмування. Створіть файл Вітання_ Прізвище у своїй структурі папок:
E:\8-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 40\
2.
Змініть
текст програми так, щоб після натискування кнопки на екран виводилось вікно
повідомлення. Використайте фрагмент коду:
3.
Запустіть
програму на виконання. Переконайтеся, чи отримали ви бажаний результат. Чи
потрібно вносити інші зміни у програму?
Закрийте
всі відкриті вікна.
Наприклад:
Повідомте
вчителя про завершення роботи.
Немає коментарів:
Дописати коментар