8-52. Графічне відображення даних мовою програмування

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм

Вправа 1. Стрілка.

Завдання. Створіть малюнок стрілки за зразком

1.     Відкрийте середовище програмування. Створіть новий файл програми мовою Python з іменем Стрілка_Прізвище в папці:

E:\8-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 52\

2.     Введіть програму побудови стрілки:


3.     Запустіть програму на виконання. Перевірте, чи відповідає результат зразку. За потреби виправте помилки.

4.     Проекспериментуйте з описаними в коментарях властивостями. Як їх зміна впливає на отриманий результат?

 

Вправа 2. Прямокутники.

Завдання. Створіть малюнок двох прямокутників за зразком

1.     Відкрийте середовище програмування. Створіть новий файл програми мовою Python з іменем Прямокутники_Прізвище в папці:

E:\8-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 52\

2.     Введіть програму побудови жовтого прямокутника.



3.     Доповніть програму командою побудови верхнього прямокутника з координатами діагоналі побудови (10, 10, 190, 60).

4.     Запустіть програму на виконання. Перевірте, чи відповідає результат зразку. За потреби виправте помилки.

 

Вправа 3. Багатокутники.

Завдання. Створіть малюнок геометричних фігур за зразком.

 


1.     Відкрийте середовище програмування. Створіть новий файл програми мовою Python з іменем Багатокутники_Прізвище в папці:

E:\8-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 52\

2.     Введіть програму побудови вікна, розміщення об’єктів. Доповніть її командами побудови багатокутників.


3.     Запустіть програму на виконання. Перевірте, чи відповідає результат зразку. За потреби виправте помилки.

4.     Внесіть зміни у програму так, щоб усі многокутники були оранжево го кольору із зеленим контуром.

 

Вправа 4. Тінь.

Завдання. Створіть малюнок за зразком

 


1.     Відкрийте середовище програмування. Створіть новий файл програми мовою Python з іменем Тінь_Прізвище в папці:

E:\8-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 52\

2.     Введіть програму побудови вікна, розміщення об’єктів. Доповніть її командами побудови овалів.




3.     Врахуйте, що овал це фігура, вписана в уявний прямокутник, що визначається діагоналлю: ліва верхня точка (50, 10), нижня права (150, 100).

 

Вправа 5. Елементи круга.

Завдання. Використовуючи модуль Canvas, створіть зображення за зразком



1.     Відкрийте середовище програмування. Створіть новий файл програми мовою Python з іменем Елементи круга_Прізвище в папці:

E:\8-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 52\

2.     Введіть програму побудови вікна, розміщення об'єктів. Доповніть її командами побудови овалів.

3.     Введіть програму побудови вікна, розміщення об'єктів.

4.     Доповніть її кодом побудови овалів і дуг. За вказаними значеннями властивостей визначте, які складові круга малює кожний фрагмент побудови.


Закрийте всі відкриті вікна.

Повідомте вчителя про завершення роботи.

Немає коментарів:

Дописати коментар