8-53. Додавання малюнків та підписів у програмах

 Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм

 Вправа 1. Візерунок

Спрогнозуйте, що буде результатом виконання програми:



Перевірте свій прогноз на практиці. Поясніть, як у програмі обираються кольори. Обговоріть можливі зміни в програмі, які дадуть подібне, але змінене зображення. Реалізуйте таку програму.


Вправа 2. Циклічні побудови

Обговоріть, якими командами слід доповнити програму:



Щоб отримати зображення.


Створіть відповідний проект і реалізуйте його в середовищі програмування. Продемонструйте свою програму іншій групі. Чи може програмний код відрізнятись?


Вправа 3. Улюблений герой

Розробіть проєкт Улюблений герой, у якому при запуску програми на виконання  на екрані відображається вікно з улюбленим героєм, файл якого збережений у папці разом з файлом програми.

Аналогічне завдання:

Додати малюнок з підписом.


Можливий код реалізації:











Немає коментарів:

Дописати коментар