8 клас - урок 57

 

Вправа 1. Використання логічної функції IF.

Завдання. Для даних зросту учнів 9 класу, заданих у стовпчику В електронної таблиці Зріст, у стовпчику С створіть формули для визначення кольору маркування шкільних парт за умови, що для учнів, які мають зріст понад 160 см, маркування має бути зеленим, а для інших – червоним.

 

1.     Відкрийте файл Зріст, що збережений у папці:

D:\Навчання\8 клас\Урок 55\

2.     Виділіть клітинку С2. Оберіть інструмент Вставити функцію  .У категорії Логічні знайдіть та оберіть функцію IF.

3.     Виділіть аргумент Логічний вираз, клацніть на клітинці В2, введіть із клавіатури <=160.

4.     Виділіть аргумент Значення_якщо_істина, введіть текст Червоне. Зверніть увагу, що текстове значення автоматично буде взято в лапки.

5.     Виділіть аргумент Значення_якщо_хибність, введіть текст Зелене. Натисніть кнопку ОК. Переконайтеся, що формула має вигляд:  

6.     Виділіть клітинку С2, скористайтеся автозаповненням для копіювання формули в діапазон клітинок СЗ:С6. Перевірте результат у діапазоні СЗ:С6.



7.     Збережіть результати роботи у файлі з тим самим іменем у папці:

E:\8-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 55\

 

Вправа 2. Лінійне рівняння.

Завдання. Засобами табличного процесора створіть електронну таблицю, в якій при введенні коефіцієнтів лінійного рівняння відображатиметься значення його кореня або довідка про кількість його розв’язків.

 

1.     Проаналізуємо, скільки розв’язків може мати лінійне рівняння ax = b:

Ø Безліч розв’язків, якщо a = 0 та b = 0. Таку умову можна записати за допомогою логічної функції AND(a=0;b=0).

Ø Жодного розв’язку, якщо a = 0 та b <> 0. Умову запишемо за допомогою функції AND(a=0;b<>0).

Ø Єдиний розв’язок x = b/a, якщо a <> 0.

2.     Створіть файл Лінійне рівняння, збережіть його в папці:

E:\8-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 55\



3.     Виділіть клітинку D4 та введіть до неї формулу, що містить логічні функції:  

4.     Змініть значення коефіцієнтів: введіть у клітинку А4 число 0. Перевірте розв’язок у клітинці D4. Введіть у клітинку В4 число 0. Як змінився результат?

5.     Збережіть результати роботи.

 

Закрийте всі відкриті вікна.

Повідомте вчителя про завершення роботи.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар