8 клас - урок 56

 

Вправа 1. Створення формули з використанням функції для обчислення.

Завдання. Учням 8 та 9 класів запропонували обрати один із гуртків: легкої атлетики, музики та шахів. Серед 250 учнів 56 хлопців та 42 дівчини обрали легку атлетику, 58 хлопців та 37 дівчат – музику, 16 хлопців обрали шахи. В електронній таблиці Гуртки, створіть формули для обчислення кількості дівчат, що обрали шахи, та загальної кількості учнів, що обрали кожний гурток.

 

1.     Відкрийте файл Гуртки, що збережений у папці:

D:\Навчання\8 клас\Урок 56\

2.     Для обчислення кількості дівчат, що обрали шахи, слід від загальної кількості всіх учнів відняти суму всіх хлопців, а також дівчат, що обрали інші гуртки. Для створення такої формули виділіть клітинку С6, введіть символ «=», клацніть на клітинці D7, що містить значення 250, та введіть символ «-». Оберіть інструмент Вставити функцію fx ліворуч від рядка формул і перегляньте список функцій у категорії Нещодавно використані. Якщо серед них є функція SUM, оберіть її. В іншому разі оберіть категорію Математичні та оберіть цю функцію.

3.     Для аргумента Число 1 виділіть діапазон клітинок В4:В6, для аргумента Число 2 – діапазон С4:С5. Натисніть кнопку ОК.



4.     Використовуючи інструмент Автосума, створіть формулу в клітинці D4 для обчислення суми значень із діапазону клітинок В4:С4.

5.     За допомогою автозаповнення скопіюйте створену формулу в клітинки D5 і D6.

6.     Збережіть результат у файлі з тим самим іменем у папці:

E:\8-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 56\

 Вправа 2. Використання математичних функцій у формулах.

Завдання. Для прямокутного трикутника ABC обчисліть довжину гіпотенузи та другого катета за заданими значеннями катета і протилежного до нього кута.

 

1.     Відкрийте файл Прямокутнийтрикутник, що збережений у папці:

D:\Навчання\8 клас\Урок 56\

2.     Виділіть клітинку В5, на вкладці Формули оберіть категорію Математичні та функцію RADIANS, для введення аргумента клацніть на клітинці В4. Формула в клітинці В5 набуде вигляду: = RADIANS(B4).

3.     Для обчислення довжини гіпотенузи слід знайти частку довжини катета й синуса протилежного кута. Для створення формули виділіть клітинку В8, введіть символ «=», клацніть на клітинці ВЗ та введіть символ «/». Оберіть інструмент Вставити функцію , у категорії Математичні знайдіть та оберіть функцію SIN. Зверніть увагу, що аргументом цієї функції має бути значення в радіанах, тому в поле Число слід ввести посилання на клітинку В5. Формула набуде вигляду =B3/SIN(B5).

Примітка. Формула може містити кілька функцій, наприклад, якщо не обчислювати значення кута В в радіанах у клітинці В5, можна записати формулу в клітинці В8 так: =B3/SIN(RADIANS(B4)).

4.     Аналогічно в клітинці В9 створіть формулу для обчислення довжини другого катета.

5.     Для клітинки В9 встановіть числовий формат з округленням до десятих.



6.     Збережіть результат у файлі з тим самим іменем у папці:

E:\8-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 56\

 

Вправа 3. Степені натуральних чисел

Завдання. Відкрийте файл Правило, що збережений у папці:

D:\Навчання\8 клас\Урок 56\

Виконайте обчислення у файлі електронної таблиці. За допомогою табличного процесора перевірте істинність твердження a*b = НСК(а; b)*НСД(а; b)



Збережіть результат у файлі з тим самим іменем у папці:

E:\8-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 56\

 

Вправа 4. Степені натуральних чисел

Завдання. Засобами табличного процесора створіть електронну таблицю степенів натуральних чисел першого десятка від першого степеня до п'ятого.

Збережіть результати роботи у файлі з іменем Степені натуральних чисел у папці:

E:\8-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 56\

 

Закрийте всі відкриті вікна.

Повідомте вчителя про завершення роботи.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар