9-129

 Властивості та методи елементів керування. Прапорець, перемикач

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм

 Вправа 1. Калькулятор теореми Піфагора

Завдання. Складіть програму Калькулятор теореми Піфагора. Відомо, що квадрат гіпотенузи (сторона, протилежна прямому куту), дорівнює сумі квадратів двох інших сторін (катетів). Користувач обиратиме у вікні програми, яку сторону він буде обчислювати, вводитиме у два текстові поля значення інших сторін, а у вікні повідомлення отримуватиме результат.

 

1.    Відкрийте середовище програмування. Створіть новий файл програми мовою Python з іменем Улюблений колір_Прізвище в папці:

E:\9-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 129\

2.    Поясніть команди у програмному коді:

Зверніть увагу, що якщо у програму завантажено всю бібліотеку модуля (from tkinter import *), то перед методами не потрібно вказувати назву бібліотеки tkinter. Окрім цього, якщо у програмі використовується одне вікно, то назву вікна в параметрах елементів керування теж можна не вказувати вона обирається автоматично.

3.    Введіть запропоновані команди. Додайте команди розміщення елементів керування у вікні за зразком.

4.    Запустіть програму на виконання. Переконайтеся, що вона виконує завдання.

 

Вправа 2. Улюблений колір.

Завдання. Складіть програму Улюблений колір, у якій серед п’яти кольорів, описаних прапорцями, користувач обирає улюблені. На екрані це відображається прямокутниками відповідного кольору..

 

1.    Відкрийте середовище програмування. Створіть новий файл програми мовою Python з іменем Улюблений колір_Прізвище в папці:

E:\9-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 129\

2.    Поясніть команди у програмному коді:


Зверніть увагу, що якщо у програму завантажено всю бібліотеку модуля (from tkinter import *), то перед методами не потрібно вказувати назву бібліотеки tkinter. Окрім цього, якщо у програмі використовується одне вікно, то назву вікна в параметрах елементів керування теж можна не вказувати вона обирається автоматично.

3.    Введіть запропоновані команди. Додайте команди розміщення елементів керування у вікні за зразком.

4.    Запустіть програму на виконання. Переконайтеся, що вона виконує завдання.

 

Вправа 3. Коло.

Завдання. Складіть програму Коло, яка за введеним у текстове поле значенням радіусу у вікно повідомлення виводить результат: довжина кола або площа круга. Значення, які потрібно обчислити, обираються за допомогою елементів управління.

 

1.    Відкрийте середовище програмування. Створіть новий файл програми мовою Python з іменем Коло_Прізвище в папці:

E:\9-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 129\

2.    Поясніть команди у програмному коді:



Зверніть увагу, що якщо у програму завантажено всю бібліотеку модуля (from tkinter import *), то перед методами не потрібно вказувати назву бібліотеки tkinter. Окрім цього, якщо у програмі використовується одне вікно, то назву вікна в параметрах елементів керування теж можна не вказувати вона обирається автоматично.

3.    Введіть запропоновані команди. Додайте команди розміщення елементів керування у вікні за зразком.

4.    Запустіть програму на виконання. Переконайтеся, що вона виконує завдання.

 







Немає коментарів:

Дописати коментар