Властивості та методи елементів керування. Прапорець, перемикач
Увага! Під час роботи з комп’ютером
дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм
Завдання. Складіть програму Калькулятор
теореми Піфагора. Відомо, що
квадрат гіпотенузи (сторона, протилежна прямому куту), дорівнює сумі квадратів
двох інших сторін (катетів). Користувач обиратиме у вікні програми, яку сторону
він буде обчислювати, вводитиме у два текстові поля значення інших сторін, а у
вікні повідомлення отримуватиме результат.
1.
Відкрийте
середовище програмування. Створіть новий файл програми мовою Python з
іменем Улюблений колір_Прізвище в папці:
E:\9-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 129\
2. Поясніть команди у програмному
коді:
Зверніть увагу, що якщо у
програму завантажено всю бібліотеку модуля (from tkinter import *), то
перед методами не потрібно вказувати назву бібліотеки tkinter. Окрім цього,
якщо у програмі використовується одне вікно, то назву вікна в параметрах
елементів керування теж можна не вказувати – вона обирається автоматично.
3.
Введіть
запропоновані команди. Додайте команди розміщення елементів керування у вікні
за зразком.
4.
Запустіть
програму на виконання. Переконайтеся, що вона виконує завдання.
Вправа 2. Улюблений колір.
Завдання. Складіть програму Улюблений
колір, у якій серед п’яти кольорів,
описаних прапорцями, користувач обирає улюблені. На екрані це відображається
прямокутниками відповідного кольору..
1.
Відкрийте
середовище програмування. Створіть новий файл програми мовою Python з
іменем Улюблений колір_Прізвище в папці:
E:\9-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 129\
2. Поясніть команди у програмному
коді:
Зверніть увагу, що якщо у
програму завантажено всю бібліотеку модуля (from tkinter import *), то
перед методами не потрібно вказувати назву бібліотеки tkinter. Окрім цього,
якщо у програмі використовується одне вікно, то назву вікна в параметрах
елементів керування теж можна не вказувати – вона обирається автоматично.
3.
Введіть
запропоновані команди. Додайте команди розміщення елементів керування у вікні
за зразком.
4.
Запустіть
програму на виконання. Переконайтеся, що вона виконує завдання.
Вправа 3. Коло.
Завдання. Складіть програму Коло, яка за введеним у текстове поле значенням
радіусу у вікно повідомлення виводить результат: довжина кола або площа круга.
Значення, які потрібно обчислити, обираються за допомогою елементів управління.
1.
Відкрийте
середовище програмування. Створіть новий файл програми мовою Python з
іменем Коло_Прізвище в папці:
E:\9-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 129\
2. Поясніть команди у програмному
коді:
Зверніть увагу, що якщо у
програму завантажено всю бібліотеку модуля (from tkinter import *), то
перед методами не потрібно вказувати назву бібліотеки tkinter. Окрім цього,
якщо у програмі використовується одне вікно, то назву вікна в параметрах
елементів керування теж можна не вказувати – вона обирається автоматично.
3.
Введіть
запропоновані команди. Додайте команди розміщення елементів керування у вікні
за зразком.
4.
Запустіть
програму на виконання. Переконайтеся, що вона виконує завдання.
Немає коментарів:
Дописати коментар