9-3п

 Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм

 Вправа 1. Інформаційні системи.

Завдання. У текстовому документі складіть класифікацію інформаційних систем за ознаками, відмінними від ознаки «за призначенням». Використайте для цього матеріали, подані у Вікіпедії. Структуровану модель подання даних для класифікації – таблиця, схема тощо – оберіть на власний розсуд.

 

1.    Визначте, за якими ключовими словами результат пошуку в пошуковій системі Google матиме вигляд:

 

2.    Розгляньте відомості, подані у вільній енциклопедії Вікіпедії. Установіть, за якими ознаками класифіковано інформаційні системи у статті. Чи можна вважати модель подання відомостей про види інформаційних систем структурованою?

3.    У текстовому процесорі створіть новий документ. Оберіть засоби текстового процесора та створіть за їх допомогою короткі, структуровані відомості про класифікацію інформаційних систем.

4.    Збережіть складену класифікацію у файлі з іменем Класифікація в власній структурі папок:

E:\9-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 3\

 

Вправа 2. Інформаційна етика.

Завдання. У вправі за посиланням

http://LearningApps.org/watch?v=p502ii7et16

відтворіть текст про дотримання правил інформаційної етики та закону про авторське право.

 

1.    Відкрийте вправу за посиланням, вказаним вище. Прочитайте текст, у якому деякі терміни та твердження пропущено, й оберіть їх зі списків.

2.    Визначте, скільки правильних  та неправильних  відповідей ви отримали після натиснення кнопки Перевірити відповідь .

3.    Виправте помилки так, щоб отримати правильну відповідь. Завершіть роботу із браузером.

 Вправа 3. Визначення умов і правил користування веб-енциклопедією.

Завдання. Визначити особливості використання відкритої енциклопедії та ознайомитися з правилами пошуку в ній потрібних відомостей.

 

1.    Відкрийте сайт вільної енциклопедії Вікіпедії за адресою uk.wikipedia.org.

2.    Знайдіть правила користування матеріалами Вікіпедії. Для цього введіть у поле Пошук ключову фразу: Вікіпедія: Правила і поради – та натисніть кнопку Перейти. Перегляньте викладені правила.

3.    У розділі Довідка знайдіть статтю з назвою Чим не є Вікіпедія. Ознайомтесь із поданим матеріалом і засобами текстового процесора створіть схему Чим є Вікіпедія.

4.    Знайдіть у вільній енциклопедії, що таке дистанційне навчання, та збережіть знайдені відомості у форматі веб-сторінки в своїй структурі папок:

E:\9-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 2\

5.    Знайдіть у вільній енциклопедії означення поняття енциклопедія українською та російською мовами. Порівняйте запропоновані означення (критерій – точність перекладу). Зробіть висновки.

 

Вправа 4. Дистанційне навчання.

Завдання. Ознайомтеся з правилами користування системою дистанційної підтримки навчання у школі, переглянувши доступні матеріали.

 

1.    Відкрийте сайт онлайнової системи дистанційної підтримки навчання у школах, ліцеях і гімназіях України за адресою http://disted.edu.vn.ua та ознайомтеся з метою його створення, правилами роботи й умовами використання матеріалів, розміщених на ньому.

2.    Здійсніть доступ до сайта без реєстрації, перейшовши для цього за відповідним посиланням. 

3.    На панелі Класи виберіть 9 клас і перегляньте матеріали, запропоновані на сайті на підтримку навчання.

4.    На панелі Навігація перейдіть за посиланням Система «Перевірка знань» http://test.edu.vn.ua та перегляньте, з яких предметів можна пройти тестування для контролю власних знань.

5.    Пройдіть Тренувальне тестування для ознайомлення з інструментами тестування.

6.    Натисніть кнопку Завершити роботу для виходу із системи.

7.    Закрийте всі відкриті вікна.

8.    Повідомте вчителя про завершення роботи.

Немає коментарів:

Дописати коментар