Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм
Завдання. У текстовому документі
складіть класифікацію інформаційних систем за ознаками, відмінними від ознаки
«за призначенням». Використайте для цього матеріали, подані у Вікіпедії.
Структуровану модель подання даних для класифікації – таблиця, схема тощо –
оберіть на власний розсуд.
1. Визначте, за якими ключовими словами результат пошуку в пошуковій
системі Google матиме вигляд:
2. Розгляньте відомості, подані у вільній енциклопедії Вікіпедії. Установіть, за якими ознаками класифіковано інформаційні системи у статті. Чи можна вважати модель подання відомостей про види інформаційних систем структурованою?
3. У текстовому процесорі створіть новий документ. Оберіть засоби
текстового процесора та створіть за їх допомогою короткі, структуровані відомості
про класифікацію інформаційних систем.
4. Збережіть складену класифікацію у файлі з іменем Класифікація в власній структурі папок:
E:\9-А(Б)
клас\Власне прізвище\Урок 3\
Вправа 2. Інформаційна етика.
Завдання. У вправі за посиланням
http://LearningApps.org/watch?v=p502ii7et16
відтворіть текст про
дотримання правил інформаційної етики та закону про авторське право.
1. Відкрийте вправу за посиланням, вказаним вище. Прочитайте текст, у якому
деякі терміни та твердження пропущено, й оберіть їх зі списків.
2. Визначте, скільки правильних та неправильних відповідей ви отримали після
натиснення кнопки Перевірити відповідь
.
3. Виправте помилки так, щоб отримати правильну відповідь. Завершіть роботу
із браузером.
Завдання. Визначити особливості
використання відкритої енциклопедії та ознайомитися з правилами пошуку в ній
потрібних відомостей.
1. Відкрийте сайт вільної енциклопедії Вікіпедії
за адресою uk.wikipedia.org.
2. Знайдіть правила користування матеріалами Вікіпедії. Для цього введіть у поле Пошук ключову фразу: Вікіпедія: Правила і поради – та
натисніть кнопку Перейти. Перегляньте
викладені правила.
3. У розділі Довідка знайдіть
статтю з назвою Чим не є Вікіпедія.
Ознайомтесь із поданим матеріалом і засобами текстового процесора створіть
схему Чим є Вікіпедія.
4. Знайдіть у вільній енциклопедії, що таке дистанційне навчання, та
збережіть знайдені відомості у форматі веб-сторінки в своїй структурі папок:
E:\9-А(Б)
клас\Власне прізвище\Урок 2\
5. Знайдіть у вільній енциклопедії означення поняття енциклопедія
українською та російською мовами. Порівняйте запропоновані означення
(критерій – точність перекладу). Зробіть висновки.
Вправа 4. Дистанційне навчання.
Завдання. Ознайомтеся з правилами
користування системою дистанційної підтримки навчання у школі, переглянувши
доступні матеріали.
1. Відкрийте сайт онлайнової системи дистанційної підтримки навчання у
школах, ліцеях і гімназіях України за адресою http://disted.edu.vn.ua та ознайомтеся з метою його створення, правилами роботи й умовами
використання матеріалів, розміщених на ньому.
2. Здійсніть доступ до сайта без реєстрації, перейшовши для цього за відповідним посиланням.
3. На панелі Класи виберіть 9 клас і перегляньте матеріали, запропоновані на сайті на підтримку навчання.
4. На панелі Навігація перейдіть
за посиланням Система «Перевірка знань» http://test.edu.vn.ua та перегляньте, з яких предметів можна пройти тестування для контролю
власних знань.
5. Пройдіть Тренувальне тестування
для ознайомлення з інструментами тестування.
6. Натисніть кнопку Завершити роботу
для виходу із системи.
7. Закрийте всі відкриті вікна.
8. Повідомте вчителя про завершення роботи.
Немає коментарів:
Дописати коментар