9-4п

 Освітні інформаційні ресурси і системи

Завдання 1. Prometheus 

Розгляньте список курсів, доступних зараз на сайті безкоштовних онлайнових курсів Prometheus prometheus.org.ua. Оберіть курс, який вас зацікавив. Перевірте, чи можна зареєструватися слухачем даного курсу й на яких умовах. Розгляньте опис курсу та заповніть форму оцінювання курсу, яка збережена у файлі Платформа для дистанційного навчання папки:

D:\Навчання\9 клас\Допоміжні матеріали\Урок 3\

Створіть мотиваційного електронного листа й надішліть його вчителю на електронну скриньку та двом учням, яким би ви порекомендували даний курс. Прикріпіть до листа файл із заповненою формою. Після завершення роботи над практичними завданнями перегляньте у своїй електронній скриньці листи від однокласників. Прийміть рішення щодо можливості дистанційного навчання на одному з курсів.

Завдання 2. Портал знань (6 балів)

Відкрийте сайт Портал знань за адресою znannya.org. Знайдіть відомості про мету створення цього сайта, його авторів та визначте, для кого призначено матеріали, розміщені на ньому. Перейдіть за посиланням Тестування/Онлайн-тестування/Тести. Оберіть тему для тестування – Мережа Інтернет та її сервіси. Перевірте себе. У разі неправильних відповідей перейдіть за поданими посиланнями та перегляньте теоретичний матеріал. Пройдіть тест ще раз. Перегляньте розділ Популярні курси й оберіть курси, які б ви хотіли опанувати дистанційно. Знайдіть курс Adobe Flash розробка інтерактивних мультимедійних програм. Перегляньте запропоновані матеріали. Знайдіть п'ять підтверджень того, що портал можна вважати системою дистанційного навчання. Обміркуйте, як краще подати свою відповідь, збережіть її в папці:

D:\Навчання\9 клас\Урок 3\Власне прізвище

з іменем Портал_Прізвище та надішліть разом з електронним листом на електронну скриньку вчителя.

Завдання 3. Тренажери (6балів)

Порівняйте роботу з віртуальним тренажером із правопису української мови (webpen.com.ua/#exercises) та розділ Вправи на сайті вивчення математики онлайн (ua.onlinemschool.com/math/practice/). Знайдіть п'ять спільних ознак і три відмінності даних ресурсів. Обміркуйте, як краще подати свою відповідь, збережіть її в папці:

D:\Навчання\9 клас\Урок 3\Власне прізвище

 

з іменем Тренажери_Прізвище та надішліть разом з електронним листом на електронну скриньку вчителя.

 

Завдання 4. Інтерактивні підручники (б балів)

Розгляньте матеріали, подані в інтерактивному підручнику з мови програмування Python (pythontutor.ru/lessons/inout_and_arithmetic_operations/). Розгляньте вікно редактора коду та запустіть на виконання першу програму заняття 1.

Дослідіть, чи можна внести зміни в код програми та запустити її на виконання. Розгляньте матеріали, подані в інтерактивному підручнику Математика: Арифметика. Ріняння та нерівності (ed‑era.com/books/maths/). Натисніть кнопку Читати та розгляньте розділ Розкладання многочлена на множники.

Пригадайте за поданим текстом навчальний матеріал і виконайте запропоновані завдання. Зробіть висновок про те, яким чином пропоновані сервіси забезпечують «інтерактивний зв'язок» з користувачем. Складіть текстовий документ, де подайте свій висновок, який підкріпіть екранними копіями відповідних режимів, збережіть його в папці:

D:\Навчання\9 клас\Урок 3\Власне прізвище

з іменем Підручник_Прізвище. Надішліть файл разом з електронним листом на електронну скриньку вчителя.

 

Закрийте всі відкриті вікна.

Повідомте вчителя про завершення роботи.

Немає коментарів:

Дописати коментар