9-64п

 Створення, опрацювання і дослідження інформаційних моделей

Завдання 1. Трикутник і коло (3 бали)

Використайте комп'ютерну модель трикутника, вписаного в коло, за адресою https://ggbm.at/NKBKwrKf, проведіть дослідження, як розміщується центр кола, описаного навколо трикутника, залежно від виду трикутника.

Зауважте, що змінити вигляд трикутника можна, змінюючи положення його вершин. Зробіть висновок про вид і призначення комп'ютерної моделі.

Збережіть звіт виконання з іменем Трикутник і коло у власній структурі папок:
D:\Навчання ліцей\9- клас\Урок 64\Власне прізвище

Завдання 2. Хімічний експеримент (3 бали)

Створіть комп'ютерну модель проведення експерименту з хімії, під час якого відбувається реакція йонного обміну, у результаті якого виділяється газ.

Збережіть модель з іменем Хімічна реакція у власній структурі папок:

D:\Навчання ліцей\9- клас\Урок 64\Власне прізвище

 

Завдання 3. Грілка (3 бали)

Учні 9 класу проводять дослідження для визначення, що ефективніше використовувати як грілку: цеглину масою 2 кг чи воду об'ємом 2 л, налиту, наприклад, у пластикову пляшку. Вважають, що і цегла, і вода охолоджуватимуться на однакову температуру. Використовуючи відомі з курсу фізики формули для обчислення кількості теплоти, дев'ятикласники склали математичну модель задачі:

Розробіть обчислювальну комп'ютерну модель, яка відповідає поданій математичній. Доберіть засіб для створення моделі самостійно. Дані про питомі теплоємності води св, цегли сц та густину води рв знайдіть в Інтернеті. За отриманим значенням зробіть висновок: якщо отримане значення більше 1, то краще використовувати воду, якщо ні – цеглину. Збережіть модель з іменем Грілка у власній структурі папок:

D:\Навчання ліцей\9- клас\Урок 64\Власне прізвище

 

Завдання 4. Велика двадцятка (3 бали)

Складіть карту знань про країни-члени Великої двадцятки (G-20). Розмістіть країни, згрупувавши їх за територіальним принципом так, щоб назви вузлів відповідали континентам. Для кожної країни додайте посилання на відповідну статтю у Вікіпедії. Визначте за комп'ютерною моделлю континент, на якому розташовано найбільше країн-членів Групи двадцяти міністрів фінансів та керівників центральних банків. Свою відповідь позначте червоним кольором відповідного вузла. Збережіть карту з іменем Велика двадцятка у власній структурі папок:

D:\Навчання ліцей\9- клас\Урок 64\Власне прізвище

 

Закрийте всі відкриті вікна.

Повідомте вчителя про завершення роботи.

Немає коментарів:

Дописати коментар