Створення, опрацювання і дослідження інформаційних моделей
Завдання 1.
Трикутник і коло (3 бали)
Використайте комп'ютерну модель трикутника, вписаного в коло, за адресою
https://ggbm.at/NKBKwrKf, проведіть дослідження, як розміщується центр кола, описаного навколо
трикутника, залежно від виду трикутника.
Зауважте, що змінити вигляд
трикутника можна, змінюючи положення його вершин. Зробіть висновок про вид і
призначення комп'ютерної моделі.
Завдання 2.
Хімічний експеримент (3 бали)
Створіть комп'ютерну модель
проведення експерименту з хімії, під час якого відбувається реакція йонного обміну, у результаті якого
виділяється газ.
Збережіть модель з іменем Хімічна реакція у власній структурі папок:
D:\Навчання ліцей\9- клас\Урок 64\
Завдання 3. Грілка
(3 бали)
Учні 9 класу проводять дослідження
для визначення, що ефективніше використовувати як грілку: цеглину масою 2 кг чи
воду об'ємом 2 л, налиту, наприклад, у пластикову пляшку. Вважають, що і цегла,
і вода охолоджуватимуться на однакову температуру. Використовуючи відомі з
курсу фізики формули для обчислення кількості теплоти, дев'ятикласники склали
математичну модель задачі:
Розробіть обчислювальну комп'ютерну модель, яка відповідає поданій математичній. Доберіть засіб для створення моделі самостійно. Дані про питомі теплоємності води св, цегли сц та густину води рв знайдіть в Інтернеті. За отриманим значенням зробіть висновок: якщо отримане значення більше 1, то краще використовувати воду, якщо ні – цеглину. Збережіть модель з іменем Грілка у власній структурі папок:
D:\Навчання ліцей\9- клас\Урок 64\
Завдання 4. Велика
двадцятка (3 бали)
Складіть карту знань про
країни-члени Великої двадцятки (G-20). Розмістіть країни, згрупувавши їх за
територіальним принципом так, щоб назви вузлів відповідали континентам. Для
кожної країни додайте посилання на відповідну статтю у Вікіпедії. Визначте за
комп'ютерною моделлю континент, на якому розташовано найбільше країн-членів
Групи двадцяти міністрів фінансів та керівників центральних банків. Свою
відповідь позначте червоним кольором відповідного вузла. Збережіть карту з
іменем Велика двадцятка у власній структурі папок:
D:\Навчання ліцей\9- клас\Урок 64\
Закрийте всі відкриті вікна.
Повідомте вчителя про
завершення роботи.
Немає коментарів:
Дописати коментар