Тема 1: «Інформаційні товари та послуги».
Проблемне питання: Який рівень інформаційних послуг у вашому місті
(районі, селищі)?
Мета дослідження: Проаналізувати структуру інформаційних послуг та динаміку
їх змін; виявити, які інформаційні послуги й у якому обсязі можна отримати у
вашому мікрорайоні; проаналізувати структуру ринку інформаційних продуктів і
послуг та динаміку змін на ньому; виявити найбільш значущі для учнів
інтернет-ресурси й оцінити можливості задоволення навчальних потреб учнів.
Тема 2: «Спільна діяльність в мережі Інтернет».
Проблемне питання: Як можна організувати спільну діяльність в мережі
Інтернет?
Мета дослідження: Виявити найбільш значущі для учнів інтернет-ресурси;
проаналізувати їх структуру та динаміку змін; з'ясувати можливості та потреби
учнів у використанні соціальних сервісів Веб 2.0; сформулювати рекомендації
щодо ефективного використання Інтернету для спілкування та спільної творчої
роботи, генерації ідей, обговорення плану їх реалізації й отриманих
результатів.
Тема 3: «Інформаційна безпека особистості».
Проблемне питання: Як забезпечити інформаційну безпеку та дотримання
авторських прав?
Мета дослідження: З'ясувати, кому та від кого слід захищатися під час
організації та проведення інформаційної діяльності, зокрема, в мережі Інтернет;
як забезпечити власну інформаційну безпеку; визначити способи захисту
авторських прав в Інтернеті, правила коректного поводження з авторськими
правами інших; відшукати ресурси, які краще використовувати в навчальних
дослідженнях, щоб не порушити авторських прав.
Тема 4: «Бізнес-план: планування успіху».
Проблемне питання: Учні та бізнес – це реальність?
Мета дослідження: Ознайомитися із правилами складання бізнес-планів, дізнатись,
які фонди й організації проводять конкурси на кращий бізнес-план серед молоді;
проаналізувати потреби вашого регіону (міста, селища), створити власний
бізнес-план та написати аргументованого листа до зацікавлених осіб з проханням
прийняти його до розгляду й дозволити презентувати власні ідеї.
Тема 5: «У здоровому тілі здоровий дух».
Проблемне питання: Як впливає здоровий спосіб життя на успішність людини?
Мета дослідження: Дослідити історії успішних людей різних професій та
визначити критерії успішності; оцінити роль здорового способу життя як фактору
успіху людини в соціальній, професійній сфері та сімейному житті; обговорити
способи організації здорового способу життя та сформулювати рекомендації «10
правил життєвого успіху*.
Тема 6: «Добро починається з тебе».
Проблемне питання: Що я можу зробити для покращення життя вже сьогодні?
Мета дослідження: Дослідити проблеми вашого регіону: соціальні,
екологічні, культурні; визначити шляхи їх вирішення силами учнів вашого класу,
школи, громади; спланувати та провести соціальну акцію: благодійний концерт чи
ярмарок, екологічний рейд, фестиваль соціальної реклами тощо.
Тема 7: «Електронне урядування у школі».
Проблемне питання: Як інформаційні технології можуть зробити життя
шкільної громади кращим?
Мета дослідження: Дослідити, які інформаційні ресурси потрібні для
організації самоврядування у школі: для збору та передавання відомостей між
учнями школи, отримання зворотного зв'язку про ідеї, які обговорюються,
розробки кошторису колективних справ тощо; визначити форму подання ресурсів,
спосіб отримання та передавання даних; обговорити, який вплив матимуть
запропоновані ресурси на мобільність, успішність, формування лідерських якостей
учнів, досягнення кращих результатів у навчанні та організації дозвілля;
спланувати та провести представлення системи електронного урядування.
Тема 8: «Наш розумний дім».
Проблемне питання: Як допомогти моїй родині ефективно планувати та вести
домашнє господарство?
Мета дослідження: Дослідити витрати сімейного бюджету на ведення
домашнього господарства; розробити інформаційну систему підтримки обліку,
планування, розподілу, прогнозування сімейного бюджету; визначити джерела
економії коштів та розрахувати їх; сформулювати рекомендації щодо ефективного
ведення домашнього господарства й запропонувати інструменти для автоматизації
підрахунків, презентувати їх громадській раді чи батьківському комітету для
використання в родинах однокласників.
Немає коментарів:
Дописати коментар